Εξυπηρέτηση και Υποστήριξη Πελατών της chronostore.gr

Η εμπειρία σας από την επίσκεψή σας ή την αγορά ενός προϊόντος από το chronostore.gr δεν τελειώνει με την αγορά ενός ρολογιού. Η εμπειρία που θα αποκομίσετε είναι για μας σημαντική, για περισσότερες από δύο γενεές παρέχουμε στους πελάτες μας τη διαβεβαίωση ότι μπορούν να στηριχτούν σε μας για την πλήρη και την σταθερή εξυπηρέτησής τους.

Παρέχουμε υποστήριξη για το ρολόι σας, ή όποιο άλλο προϊόν προμηθευτείτε από εμάς, όπου, όταν και όπως την χρειάζεστε. Υπάρχει εγγυημένος χρόνος για τη διασφάλιση της διαθεσιμότητας και την πλήρη κάλυψη της επισκευής ή της συντήρησης όταν το χρειαστείτε.

Μια συνολική προσέγγιση

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μια διαδικασία που αφορά μόνο τις πωλήσεις . Είναι μια διαδικασία που απλώνεται σε όλες τις πτυχές της επιχείρησής μας για να είναι πραγματικά χρήσιμη και αποτελεσματική.

Η εξυπηρέτηση πελατών ξεκινάει με την σωστή εξυπηρέτηση από το προσωπικό μας.

Η πώληση για εμάς δεν σημαίνει το τέλος της σχέσης μας. Η πώληση είναι η αρχή της σχέσης με τον πελάτη και όχι το τέλος της.

Η εξυπηρέτηση είναι κάτι που δεν έχει να κάνει μόνο με τον αγοραστή.

Η εξυπηρέτηση πελατών και οι πωλήσεις είναι στην ίδια ομάδα. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει στενή σχέση ανάμεσα στις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση για να μπορεί να δουλέψει άψογα η επιχείρησή μας.

Υπάρχουν 3 είδη πελατών για μια επιχείρηση και η εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να στοχεύει όχι μόνο να προσελκύσει καινούργιους πελάτες, αλλά και να κρατήσει ικανοποιημένους τους ήδη υπάρχοντες ανταμείβοντας τους πιο πιστούς και δημιουργώντας μια βάση πελατών που θα κάνει και η ίδια διαφήμιση των ρολογιών μας.

  1. Αρχικοί πελάτες. Είναι οι πελάτες που κάνουν μία αγορά είτε γιατί είναι καινούργιοι είτε γιατί δεν πρόκειται να κάνουν άλλη. Ο στόχος μας λοιπόν είναι μια απολύτως θετική εμπειρία σε αυτούς τους πελάτες με σκοπό να ανεβούν επίπεδο.
  2. Επανερχόμενοι πελάτες. Είναι οι πελάτες που ξαναέρχονται στην επιχείρηση είτε για το ίδιο είτε για κάποιο άλλο προϊόν. Αυτοί οι πελάτες δημιουργούν δυνατότερους δεσμούς με την επιχείρηση και περιμένουν από εμάς να τους τιμήσουμε με την μορφή έκπτωσης, προσφοράς, αναγνώρισης, ή οτιδήποτε άλλο.
  3. Πελάτες που δεν είναι απλά ευχαριστημένοι από την επιχείρησή μας, αλλά μας κάνουν και διαφήμιση. Αυτοί μπορούν να θεωρηθούν σαν πλεονέκτημα που διευρύνει την δύναμή μας.

Όπως βλέπετε κάθε επίπεδο τροφοδοτείται από το προηγούμενο και η εξυπηρέτηση πελατών είναι για εμάς μοναδικό εργαλείο για να κάνουμε έναν πελάτη πρώτα να μας προτιμήσει, και μετά να ανεβεί τα σκαλοπάτια μέχρι να γίνει «μέλος» της επιχείρησής μας!